Subject: FW: Kaitseministeeriumi ettepanek Eesti-Läti neljanda elektriühenduse REP LS kohta
From: "Monika Korolkov - MKM" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Mar 2025 14:29:19 +0200

Tere

Palun registreerida.

Parimat

Monika Korolkov
nõunik
Ruumilise planeerimise osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5884 7055

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, February 14, 2025 3:21 PM
To: Monika Korolkov - MKM <[email-masked]>
Subject: Kaitseministeeriumi ettepanek Eesti-Läti neljanda elektriühenduse
REP LS kohta

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium on saatnud Kaitseministeeriumile
(KaM) ja Riigi Kaitseinvesteeringute Keskusele (RKIK) teate Eesti-Läti
neljanda elektriühenduse REP trassikoridori asukoha alternatiivide ja
uuringute lähteseisukohtade avalike arutelude kohta.

REP veebilehel materjalidega tutvumisel märkasin, et planeeringu LS
avalikustamise ajal esitatud ettepanekute koostöötabelis

https://riigiplaneering.ee/sites/default/files/documents/2024-11/EE_LV_REP
_koost%C3%B6%C3%B6tabel_okt-2024_avalik.pdf

ei kajastu KaM 17.10.2024 nr 12-1/24/344-3 esitatud märkus (manuses).

KaM dokumendihaldussüsteemi andmetel on KaM-st kiri välja saadetud
18.10.2024 DHX kaudu.

Palun veelkord üle vaadata, kas osundatud KaM kiri on ka õigel ajal (2024
avaliku väljapaneku ajal) teieni jõudnud?

Kui mingil põhjusel siiski ei ole, siis kas sellega arvestatakse, kui see
nüüd käesoleva kirja manusena teieni jõuab?

Heade soovidega

Ene Mägi
planeeringute ja riigikaitseliste ehitiste töövõime projektijuht
+372 5332 6339
 <https://www.rkik.ee/>

!
 <https://www.facebook.com/kaitseinvesteeringutekeskus> Facebook
 <https://www.instagram.com/rkik_inimesed/> Instagram

<https://www.linkedin.com/company/estonian-centre-for-defence-investment/>
LinkedIn
 <http://www.rkik.ee/> www.rkik.ee

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.